GT-R

Vrcholné superauto bolo ešte viac vylepšené.
Cena:
Od 100 500 €
Od 100 500 € MÁM ZÁUJEM O VOZIDLO

LEGENDA. VIAC GT-R, NEŽ KEDYKOĽVEK PREDTÝM.

GT-R je neustále na ceste za zlepšením – neustále posúva hranice v oblasti výkonu, ovládania a vylepšení. Víta vás nová generácia vozidla GT-R, jedinečného superauta pre každého, kdekoľvek a kedykoľvek.

VÝKON, KTORÝ SKROTÍ PRETEKÁRSKY OKRUH

  • Nové turbodúchadlá zaistia lepšiu odozvu pri nízkych otáčkach, čoho výsledkom sú ešte výraznejšie reakcie motora.
  • Za charakteristický zvuk výfuku GT-R je zodpovedný nový titánový tlmič s leštenými modrými koncovkami.
  • GT-R disponuje vylepšenou šesťrýchlostnou prevodovkou s dvojitou spojkou a vyladeným režimom „R“ vhodným na mestskú premávku aj pretekársku dráhu.
  • Vďaka novému nastaveniu odpruženia sa budete cítiť viac v bezpečí a budete mať všetko pod dohľadom. Pneumatiky sa viac hýbu. Sú rýchle, a vy preto pocítite ostrejšie reakcie a vyššiu kvalitu jazdy.
  • Elektronicky ovládané odpruženie bolo vyladené tak, aby poskytovalo lepšiu stabilitu pri zatáčaní a hladšiu jazdu. Riadenie je lineárnejšie a presnejšie ako doteraz a pri rýchlostiach do 300 km/h si vyžaduje len minimálne úsilie.

VYLEPŠENÝ POCIT Z JAZDY

  • 8-palcový multifunkčný displej s dotykovou obrazovkou
  • Satelitná navigácia a informačno-zábavný systém NissanConnect*
  • Vďaka otočnému ovládaniu na stredovej konzole sa systém obsluhuje bez toho, aby bolo nutné dotýkať sa dotykovej obrazovky.
  • Integrácia s digitálnym rádiom DAB a aplikáciou pre smartfóny
  • Active Sound Enhancement

ESENCIA OVLÁDATEĽNOSTI

  • Prepracovaný interiér s ručne opracovanými materiálmi
  • Vďaka koženým sedadlám a interiéru dostupnému vo farbách čierna, prírodná hnedá farba Tan, svetlo šedá či červená vás bude obklopovať pohodlie a luxus.
  • Športové sedadlá Recaro® a interiér navrhnutý s dôrazom na výkon
  • Zmena dizajnu prístrojového panela: karbónový dizajn a zmena farby obruby na tmavo sivú
  • Rad vylepšení na lepšie tlmenie zvuku vrátane čelného akustického skla

SPOJENIE TECHNOLÓGIE A DUŠE, KTORÉ NEMÁ OBDOBU

VÝNIMOČNÉ SUPERAUTO, KTORÉ JE TAKÉ INTUITÍVNE, ŽE S NÍM MÔŽE JAZDIŤ KAŽDÝ. TAKÉ SCHOPNÉ, ŽE S NÍM MOŽNO JAZDIŤ KEDYKOĽVEK A KDEKOĽVEK.

SRDCE LEGENDY

Nissan zahodil konvencie v každej fáze vývoja modelu GT-R, počnúc jeho mimoriadne pokročilým motorom.

570-KOŇOVÝ VR38 TWIN-TURBO MOTOR

Víťaz mnohých prestížnych ocenení 3,8-litrový 24-ventilový motor V6 vozidla GT-R má výkon 570 k pri 6800 ot./min a krútiaci moment 637 Nm vďaka individuálnemu časovaniu zapaľovania a vyššiemu tlaku turbodúchadiel.

Na každej strane motora je namontované turbodúchadlo IHI. Kombináciou výfukového potrubia a turbodúchadla do jednej jednotky sa optimalizovalo nasávanie a prietok výfukových plynov. Presné elektronické ovládanie zaisťuje elimináciu odozvy turbodúchadla pri zvýšení otáčok a nový kryt tesnenia inšpirovaný pretekárskou technológiou minimalizuje medzeru medzi lopatkami a krytom, čo zlepšuje reakciu motora pri nízkych otáčkach.

Kombinovaná spotreba paliva (WLTP)* (l/100km)Kombinované emisie CO2 (WLTP)* (g/km)Max. výkon (kw (k) / min-1Typ paliva
3.8L Twin-turbo V6 570 14,0316419 (570) / 6800Benzín
3.8L Twin-turbo V6 600 14,4325441 (600) / 6800Benzín

KRÁSA STREDOVEJ PLATFORMY

Prémiová stredová platforma vozidla Nissan GT-R v rámci ďalšieho odstránenia konvencií umiestňuje motor ešte viac dozadu do rámu pre lepšiu manipuláciu. Vďaka tomuto unikátnemu usporiadaniu sú spojka, prevodovka a prevodová skriňa vozidla GT-R namontované v zadnej časti vozidla a vytvárajú tak prvý nezávislý systém transaxle (náprava s diferenciálom, prevodovkou a spojkou v jednej skrini) na svete pre vozidlá s pohonom všetkých kolies.

VODIČOM NASTAVITEĽNÉ TLMIČE

Špeciálne tlmiče Bilstein DampTronic nastaviteľné vodičom ponúkajú vysokú úroveň nastavenia v rôznych situáciách. Na rok 2017 bol systém ešte vylepšený na dosiahnutie hladšej jazdy v režime Comfort a lepšiemu pocitu pri zatáčaní v režime R.

BRZDY PRIPRAVENÉ NA PRETEKÁRSKY OKRUH

GT-R využíva niektoré z najväčších myšlienok implementovaných v pretekárskych autách. Na dosiahnutie extrémnej pevnosti a nízkej hmotnosti boli strmene bŕzd (6-piestikové vpred a 4-piestikové vzadu) vyrobené z jedného samostatného monobloku hliníka. Vŕtané brzdové kotúče obsahujú odvetrávacie drážky v tvare diamantu a plne plávajúci rotor umožňuje vonkajším kotúčom expandovať von od náboja kolesa, čím sa redukuje možnosť skrútenia rotora.

POHON VŠETKÝCH KOLIES

Namiesto tradičného rozdelenia krútiaceho momentu v pomere 50:50 medzi prednú a zadnú nápravu poskytuje elektronicky ovládaný systém pohonu všetkých kolies až 100 % dostupného krútiaceho momentu zadným kolesám a môže odoslať až 50 % krútiaceho momentu do predných kolies. Vďaka tomu získate výnimočný pocit a odozvu z riadenia spolu so sebavedomím, ktoré dokáže ponúknuť iba vozidlo s pohonom všetkých kolies. Okrem toho, systém riadenia stability VDC (Vehicle Dynamic Control) nepretržite monitoruje riadenie a brzdenie, je schopný rozpoznať pretáčavosť alebo nedotáčavosť a kompenzuje ju znížením otáčok motora alebo pribrzdením jednotlivých kolies podľa potreby.

Skladové vozidlá - GT-R

Náš blog

Novinky, recenzie a akcie

Infolinka
0800 700 500

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.