Novinky

Nissan GT-R 50th anniversary – oslavný, vzrušujúci a jedinečný

Nissan GT-R 50th anniversary – oslavný, vzrušujúci a jedinečný
Oslavná, vzrušujúca a jedinečná. Presne taká je edícia 50th anniversary super športu Nissan GT-R. Pozrite sa s nami na detaili, ktoré z tejto limitky robia jedinečné umelecké dielo.

Legendárny super šport menom Nissan GT-R si zaslúži epickú oslavu. Presne takú, akou je edícia 50th anniversary. Priatelia, dnes sa spoločne pozrieme na výnimočný Nissan GT-R 50th anniversary, na oslavu 5 dekád vývoja modelov GT-R.

Historický dizajn Nissan GT-R 50th anniversary

Edíciu 50-teho výročia odlíšite okamžite. V roku 2020 bola k dispozícii v troch farebných vyhotovenia, no výnimočná je práve táto modrá Bayside, odkazujúca na legendu R34, v kombinácii s bielymi závodnými pruhmi. Tie sú inšpirované motoršportom a modelom 2000 GT-R z roku 1969. V roku 1971 prišla na scénu coupé verzia, ktorá v prvých troch rokoch svojho pôsobenia vyhrala v Japonsku až 52 pretekov.

 

S modrým lakom perfektne ladia 20-palcové kované disky s modrým akcentom a leštené koncovky výfuku. Naprieč celým exteriérom nájdeme plaketky 50th anniversary ako aj nápis na veku batožinového priestoru.

Jazda pri západe slnka

V interiéri umocňuje pocit luxusu a výnimočnosti charakteristické šedé prevedenie. Sekunduje mu strop z alcantary, dotvárajúci atmosféru jazdy tesne po západe slnka. Aj interiér nám dáva najavo, že sedíme v niečom špeciálnom. Plaketky nájdem na prahoch oboch dverí, stredovom tuneli, ale aj v prístrojovom štíte. Po usadnutí za volant cítite vzrušenie a vďaku, za 5 dekád vývoja modelu GT-R.

Prekopaný od základov

50 rokov je skutočne dlhá doba a bola by škoda, keby oslava tohto jubilea skončila iba pri ručne prešívanej koži a plaketkách. Japonskí Takumi majstri si teda opäť vyhrnuli rukávy a upravili aj mechanické časti.

Pod kapotou nájdeme ručne skladanú V6-ku s TwinTurbo technológiou a upravenými ložiskami. Inžinieri týmto spôsobom dosiahli o 5 % lepšiu reakciu na plynový pedál v nízkych otáčkach. Výkon tejto jednotky je 570 konských síl a 640 Nm, vďaka čomu sa z 0-100 km dostanete za 2,8 sekundy. Upravené sú aj zvody výfukového systému pre jednoduchší servis a hlavne pre jeho nádherný zvuk.

Nissan GT-R 1971

Úpravy sa dotkli aj 6-stupňovej dvoj-spojkovej prevodovky, ktorej športový režim R je ešte ostrejší a agresívnejší. Agresívnejšie sú aj brzdy vďaka upravenému posilňovaču. V neposlednom rade nemožno opomenúť úpravu podvozku a riadenia pre väčší komfort.

Prečítajte si aj: Nissan GT-R vs. Tesla – kto z koho?

Toto je výsledok 50 ročnej tradície a vývoja modelu GT-R. Je nám nesmiernou cťou, že vám môžeme predstaviť jeden z 50 kusov určených pre Európu. Nezabudnite na našu bohatú ponuku skladových vozidiel a navštívte nás na Rožňavskej ulici v Bratislave alebo na Trstínskej ceste v Trnave.

Skladové vozidlá - GT-R

Náš blog

Novinky, recenzie a akcie

Infolinka
0800 700 500

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.