Slogan živého vysielania vyzýva všetkých, aby si naladili a „uvideli, čo sa stane, keď sa virtuálne stane fyzickým. Objavte, ako náš najnovší koncepčný automobil posúva mobilitu s nulovými emisiami na maximum!“ Ilustračný obrázok zobrazuje zadný roh konceptu Max-Out, ktorý bol jedným z konceptov Nissanu propagujúcim Ambition 2030 automobilky .
Iniciatíva zahŕňa investíciu vo výške 2 biliónov jenov (16,28 miliardy eur) v priebehu nasledujúcich piatich rokov. Z nich časť zaplatí spustenie 23 nových elektrifikovaných modelov, z ktorých je 15 čisto elektrických. Ostatné modely by mohli využívať ďalšiu novinku Nissanu e-Power , ktorý využíva benzínový motor na predĺženie dojazdu. Nissan chce, aby bol jeho rad a tiež rad Infiniti do roku 2030 celosvetovo o 50% elektrifikovanejší, pričom ciele sa na rôznych trhoch líšia. Európa má v nasledujúcich piatich rokoch za cieľ dosiahnuť 75% predaja vozidiel s elektrickým pohonom. Cieľom pre USA a Čínu je 40%.
Nissan opísal Max-Out ako „tak citlivý, že sa cíti byť vašou súčasťou“, koncept kabrioletu, ktorého cieľom je „poskytnúť nový zážitok z jazdy s vynikajúcou stabilitou a komfortom“. Dynamické zatáčanie a odozva riadenia sú vyvážené s obmedzeným nakláňaním karosérie, aby sa optimalizovalo pohodlie vodiča a cestujúcich. Okrem očakávaného konceptu EV nemôže chýbať ani obrazovka prístrojovej dosky s plnou šírkou. Koncept taktiež obsahoval ľahkú konštrukciu a sedadlo spolujazdca. To bolo možné zložiť, aby sa vytvoril väčší nákladný priestor.
Prečítajte si tiež: Nissan Qashqai e-POWER ako služobné vozidlo?
Max-Out debutoval spolu s tromi ďalšími virtuálnymi konceptmi, crossoverom Chill-Out , SUV Hang-Out a pickupom Surf-Out. Nissan predstavil video o týchto konceptoch, kde automobilka propagovala svoju víziu technológie EV ako ultraľahkú s dokonalým hardvérom, minimálnymi komponentmi a inovatívnou integráciou karosérie, podvozku a batérie. Toto všetko by bolo evolúciou dvojmotorového hnacieho ústrojenstva Nissan Advanced e-4Force, ktorý debutoval koncom roka 2019 na upravenom koncepte Nissan Leaf. Kombinovaný výkon dosiahol 304 koní a krútiaci moment 501Nm.
Čo to znamená pre debut o pár dní? V decembri šéf Nismo, Takao Katagiri, povedal, že Autocar Nissan vyvíja nové športové auto pre Severnú Ameriku a Európu. Predpokladá sa, že je akousi predzvesťou nástupcu Nissan GT-R, ktorý bude mať hybridný a čisto elektrický pohon. Fyzickú verziu Max-Out očakávame už tento týždeň.