Budúci majitelia úplne nového kupé-crossover Nissan Ariya a Townstar EV, budú mať výhodu zo znížených cien nabíjačiek IONITY, vďaka novému predplatného Nissan Charge. Najnovšie rozšírenie ponuky nabíjania elektromobilov Nissan, posilňuje jej stratégiu Ambition 2030, ktorá je zameraná na posilnenie mobility v spoločnosti.
Používatelia aplikácie Nissan Charge získajú úplný prístup k nabíjacej sieti IONITY. Ide o poprednú európsku diaľničnú nabíjaciu sieť, v rámci ktorej preiehajú prípravy na elektrizujúcu produktovú ofenzívu. Tá sa očakáva tento rok pod vedením úplne nových vozidiel Nissan Ariya a Townstar EV.
Posúvanie elektrickej mobility a dosiahnutie udržateľnejšej spoločnosti je o krok bližšie k realite. Umožňuje používateľom Nissan Charge zapojiť sa do rozsiahlej siete IONITY s 1 600 rýchlonabíjacími jednotkami. Tieto nabíjacie jednotky sa nachádzajú v 24 krajinách po celej Európe.
Pri kúpe nového predplatného Nissan Charge získajú budúci zákazníci Nissan Ariya a Townstar EV nižšie ceny pre prístup k nabíjacím staniciam IONITY, prostredníctvom aplikácie Nissan Charge. K dispozícii na stiahnutie je v obchode Apple App Store alebo Google Play Store.
„Nissan postupuje vpred do vzrušujúcej éry elektrifikácie. Sme odhodlaní podporovať našich zákazníkov, ktorí sa k nám pripájajú na tejto ceste k elektrifikovanej a udržateľnej budúcnosti. Rozšírenie prístupu účastníkov Nissan Charge k rýchlej a spoľahlivej nabíjacej sieti IONITY je ďalším posilnením k tejto viazanosti.“ povedal Arnaud Charpentier, regionálny viceprezident pre produktovú stratégiu a ceny, Nissan AMIEO.
Sieť IONITY – pripravená na podporu zákazníkov úplne nových elektrických vozidiel Nissan, kompatibilných s CCS. Ide napríklad o pripravovaný kupé-crossover Ariya a elektrickú dodávku Townstar. Oba modely ponúkajú spoľahlivú funkciu rýchleho nabíjania pre pohodlné cestovanie.
„Je skvelé vidieť, ako Nissan poskytuje svojim zákazníkom prístup k našej vysokovýkonnej nabíjacej sieti, ktorá je v skutočnosti otvorená pre všetky značky elektrických vozidiel,“ povedal Frank Plaschka, vedúci marketingu, značky a komunikácie, IONITY.
„Vodiči Nissanu budú ťažiť zo siete, ktorá sa rozprestiera v 24 európskych krajinách a je poháňaná 100 % obnoviteľnou energiou vo všetkých lokalitách. Záväzok Nissanu urýchli prechod na e-mobilitu a zároveň podporí ambíciu IONITY umožniť cestovanie na elektrinu pre všetkých,“ pokračoval Frank Plaschka.
Prečítajte si tiež: História Nissan Micra – model pre masy
Aplikácia Nissan Charge, založená v spolupráci s Plugsurfing. Ide o poprednú platformu pre e-mobilitu. Poskytuje zákazníkom prístup k sieti, k viac ako 250 000 verejných nabíjacích staníc v celej Európe.
„Naše partnerstvo s Nissanom je dôležitým základným kameňom nabíjacej aliancie, ktorú budujeme s našimi partnermi. Aktivácia predplatného IONITY s aplikáciou Nissan Charge prospieva ekosystému EV a posunu smerom k e-mobilite, na ktorom všetci pracujeme. “ povedal Tatu Kulla, CEO, Plugsurfing.
Táto služba, plne spravovaná prostredníctvom aplikácie Nissan Charge, umožňuje majiteľom elektromobilov Nissan vyhľadať a navigovať k optimálnemu verejnému nabíjaciemu bodu. Aplikácia tiež ponúka možnosť spustiť a zastaviť nabíjanie pohodlne, a na diaľku.
Aplikácia Nissan Charge poskytuje predplatiteľom prístup k nabíjacej infraštruktúre rozsiahlej skupiny predajcov Nissan – pričom značka pokračuje v rozširovaní tejto nabíjacej siete v 18 európskych krajinách a jej cieľom je do roku 2024 dosiahnuť 70 % pokrytie siete.
„Vďaka tomuto rozšírenému prístupu si naši zákazníci budú môcť s istotou užiť dlhšie elektrifikované cesty. To prinesie ešte viac dôvodov, prečo prijať svet elektrických vozidiel a zažiť výhody, ktoré ponúkajú,“ dodal Arnaud Charpentier.
Neustály vývoj ponuky verejných nabíjačiek Nissan je najnovším krokom v rámci Ambition 2030 – dlhodobého plánu spoločnosti na posilnenie mobility v spoločnosti. V reakcii na požiadavky zákazníkov na rozmanitú škálu vzrušujúcich vozidiel sa značka zaviazala uviesť na trh 23 nových elektrifikovaných modelov. Vrátane 15 plne elektrických vozidiel – do roku 2030.
Nissan má jednu z najkomplexnejších európskych prezentácií spomedzi všetkých zámorských výrobcov. Zamestnáva viac ako 16 000 zamestnancov v rámci miestneho dizajnu, výskumu, vývoja a výroby, logistiky, predaja, a marketingu. V roku 2018 závody Nissanu v Spojenom kráľovstve, Španielsku a Rusku vyrobili približne 600 000 vozidiel vrátane ocenených crossoverov, úžitkových vozidiel a Nissan LEAF, najpredávanejšieho elektrického vozidla v Európe v roku 2018. Nissan sleduje cieľ nulových emisií a nulových úmrtí na cestách. Je lídrom v tejto oblasti so svojou víziou Inteligentnej mobility. Tento prístup k budúcnosti mobility navrhli tak, aby usmerňoval vývoj produktov a technológií v spoločnosti Nissan.