PRODUCT RED nemusí byť len váš nový iPhone. Taliansky výrobca Fiat totižto oznámil pokračovanie partnerstva s charitatívnou organizáciou RED. Organizáciu založili Bono a Bobby Shriver v roku 2006 ako nástroj v boji proti vírusu HIV. Dnes však organizácia pomáha spolu s veľkými korporáciami ako Apple v boji s pandémiou COVID-19.
Od svojho vzniku RED vyzbieralo takmer 700 miliónov dolárov a pohla tak 200 miliónom ľuďom po celom svete. My sa spoločne pozrieme na ponuku produktov značky Fiat, ktoré pomáhajú v boji s pandémiou COVID-19.
Ponuka produktov Fiat RED začína populárnym hatchbackom rodiny fiat, modelom Fiat Tipo. Zmeny voči klasickým modelom nastali najmä v dizajnovom stylingu. Označenie RED možno badať na B-stĺpiku, či na miestach interiéru. Charakteristický prvok pre Fiat RED sú spätné zrkadlá lakované v červenej farbe.
Téma červenej pokračuje i naprieč interiérom, kde vás očarí červené prešívanie, špeciálne RED koberčeky či neobyčajné sedadlá. V interiéri je použité množstvo recyklovaných materiálov, ako polyesterové vlákno obsahujúce 90% recyklovaných materiálov.
Ak chcete pomôcť v boji s pandémiou, no farba exteriéru Passiano Red nie je zrovna šálok vašj kávy, neváhajte na výber máte tri ďalšie odtiene karosérie. V ponuke je Colosseo Grey, Gelato White a Cinema Black. Pri každej zo spomenutých farieb budú spätné zrkadlá lakované na červeno.
Prečítajte si aj: Fiat 500X pre rok 2022
Fiat RED je k dispozícii aj v modelovej rade Fiat Panda a Fiat 500X. Konkrétnejšie sa jedná o výbavové stupne CITY (Panda) a CROSS (Panda aj 500X).
Prvky charakteristické pre radu Fiat RED sú totožné s tými, ktoré nájdeme v modelovej rade Tipo. Rovnaké ostávajú i farby karosérie. Bonusom pre modely Panda a 500X bude špeciálny kľúč pre charitatívnu verziu Fiat RED.
Pre túto charitatívnu verziu nenastala po motorickej stránke žiadna zmena, teda v ponuke stále ostávajú spoľahlivé agregáty FireFly.
Prečo sa Fiat rozhodol pre tieto modely? Odpoveď je prekvapivo jednoduchá – cieľom bolo dostať dobrú myšlienku medzi masu ľudí, no a ako lepšie dosiahnuť takýto cieľ keď nie s lídrami segmentu Tipo, Panda a Fiat 500.