Medzi vodičmi v EurópeIde ide totiž o najobľúbenejšiu farbu. Fiat sa rozhodol dať zbohom sivej farbe, a to najmä pre zdôraznenie dôležitosti farieb v živote a na vyjadrenie talianskeho životného štýlu a hodnôt značky „nové Dolce Vita„. Ide o stratégiu, ktorá má autám značky Fiat pridať osobitý prvok.
Vo videu zverejnenom na sociálnych platformách Fiat sa Olivier Francois – generálny riaditeľ značky – prechádza ulicami mesta Lerici a vysvetľuje:
Farebné autá majú oproti sivým svoje výhody, pretože dokážu výrazne oživiť a vylepšiť vzhľad a charakter auta. Okrem estetického hľadiska majú farebné autá aj praktické výhody. Farebné odtiene môžu lepšie maskovať drobné škrabance a nečistoty, ktoré by na sivej karosérii boli viac viditeľné.
Prečítajte si tiež: Ako na drift nám predviedol nový Nissan Z Nismo. – Auto-Impex
V prípade hľadania svojho auta na parkovisku je farebné vozidlo jednoduchšie identifikovateľné a zamedzuje sa zámene s podobnými autami. Všeobecne pôsobí sivá farba na aute menej výrazne a niektoré detaily nemusia natoľko vyniknúť.
Každý má možnosť vybrať si farbu, ktorá najlepšie vyjadruje jeho osobnosť a predstavuje autá ako výrazné a unikátne dopravné prostriedky. Sivá môže v niektorých prípadoch pôsobiť pomerne pochmúrne. Farebné autá prispievajú k rozmanitosti a pestrosti na cestách, čím vytvárajú príjemnejšie prostredie pre všetkých.