Udržateľný, efektívny, manévrovateľný a všestranný: Eurocargo je dokonalým nákladným vozidlom pre mestskú prevádzku. Od dodávok do miest až po odvoz odpadu, čistenie ciest, cestných služieb a kontejnerových aplikácií. Vďaka menšej šírke kabíny (2,1 metra), veľkému uhlu riadenia (52 stupňov) a nejmenšiemu priemeru otáčania v tejto kategórii (tesne pod 11 metrov pre verzie s rázvorom 2790 mm) je ideálnym partnerom pre vaše podnikanie.
CNG je najšetrnejšie palivo pre životné prostredie. Emisie motora CNG od spoločnosti IVECO obsahujú znížené NOx, nulové olovnaté zlúčeniny a o 95% menej častíc v porovnaní s naftou. Vlastnosti a nosnosť vozidla sú totožné s dieselovým motorom. Eurocargo Natural Power je ako doma vo veľkých mestách – jeho nízke emisie znamenajú, že je možné jazdiť do zón s obmedzenou dopravou a jeho tichá obsluha je ideálna pre prácu v noci (PIEK Certified).
Pozrite si video o novom vozidle EUROCARGO
Motory v novom Eurocargu sú štvorvalcový Tector 5 s objemom 4,5 litra a šesťvalcový motor Tector 7 s objemom 6,7 litra s výkonom až 320 koní. Optimalizované sú tak, aby minimalizovali celkové náklady na vlastníctvo. K dispozícii taktiež s napájacím zdrojom CNG s výkonom 204 koní.
Eurocargo je najlepšie riešenie pre uľahčenie vášho života na cestách. Ovládanie na volante, odkladacie priečinky, závesná lišta s hákom a vysoko komfortné sedadlo vodiča. Perfektné pre mestské misie, nové Eurocargo zaručuje ľahký prístup do kabíny. Vďaka lineárnej palubnej doske a kompaktným rozmerom motorového tunela, môže vodič ľahko opustit vozidlo z oboch strán kabíny.
Nové Eurocargo pozdvihuje pohodlie a ergonómiu na nové úrovne . Ovládacie prvky na volante umožňujú vodičovi používať rádio a telefón úplne bezpečne. Vozidlo sa vyznačuje aj novými, ergonomickými ovládačmi na ovládanie klimatizácie, svetiel a automatickou / automatizovanou prevodovkou. Všetko má svoje miesto v dosahu rúk: teraz je vybavené viacerými úložnými priestormi na veci a dokumenty, špeciálnymi priehradkami na karty a vešiakovou tyčou na zadnej stene kabíny.
Nové Eurocargo : ďalší krok na ceste k zlepšeniu efektívnosti . Najnovšia generácia motorov Tector 5 a 7 využíva nízkoviskózny motorový olej, ktorý znižuje trenie, zvyšuje účinnosť a predlžuje intervaly údržby.
V celom sortimente motorov boli zavedené aj iné špeciálne prvky; tieto prvky sú zvlášť dôležité na vysokorýchlostných cestách, kde konkurencieschopnosť závisí od nákladov na vlastníctvo:
Nové Eurocargo je dostupné s novými štvorvalcovými motormi 160 a 190 HP, špeciálne určenými pre prácu v meste. Krútiaci moment a výstupný výkon sú optimalizované tak, aby vyhovovali typickým prevádzkovým podmienkam služieb v meste. Vďaka novým piestom, novým vstrekovačom a rýchlejšej odozve nového turbodúchadla sa kompresný pomer zvýšil zo 17:1 na 18:1, čo zlepšilo výstupný krútiaci moment nad 1 200 ot/min približne o 8 %. Dva motory teraz dosiahnu krútiaci moment 680 Nm (pre 160 Hp) a 700 Nm (pre 190 Hp) a dosahujú maximálny výkon pri 2 200 ot/min namiesto 2 500 ot/min.
Všetko toto napomáha podstatne znížiť spotrebu v mestskom cykle a počas zrýchlenia.
Motory na novom Eurocarge sú naftové motory – štvorvalcový 4,5-litrový Tector 5 a šesťvalcový 6,7-litrový Tector 7. Sortiment zahŕňa sedem úrovní výkonu od 160 do 320 Hp, s maximálnym krútiacim momentom 1 100 Nm, doplnený motorom CNG, ktorý poskytuje krútiaci moment 750 Nm a výkon 204 Hp.
Tieto motory sa dodávajú v kombináciách so 6- alebo 9-stupňovými manuálnymi prevodovkami, 6- alebo 12-stupňovými automatizovanými alebo automatickými prevodovkami s meničom krútiaceho momentu.
Nové Eurocargo apeluje na zákazníkov z dôvodu jeho spoľahlivosti a robustnosti : dve kvality, ktoré vychádzajú z podvozka, odvodené od ťažkej nákladnej dopravy a konštruované tak, aby bolo trvanlivé a znieslo vyššie namáhanie (napr. nevyvážený náklad alebo náhla zmena smeru).
Aby sa prispôsobilo akémukoľvek druhu úlohy, nové Eurocargo ponúka mnoho rôznych typov odpruženia: parabolické, poloelipsovitá listová pružina a pneumatické odpruženie. Pneumatické odpruženia sú riadené systémom ECAS (elektronicky riadené pneumatické pruženie), ktorý zaručuje konštantnú polohu vozidla bez ohľadu na úroveň zaťaženia. Môže byť namontované na zadnej náprave alebo na oboch nápravách.
Predná a zadná náprava a brzdový systém zaručujú, že mechanické charakteristiky zostávajú spoľahlivé po dlhý čas. Brzdový systém je pneumaticko-hydraulický pre rozmedzie 6 až 10 ton a plne pneumatický pre rozmedzie 11 až 19 ton. Všetky verzie 4×2 sú štandardne vybavené kotúčovými brzdami.
S technológiou HI-SCR bola zavedená výfuková záklopka, ktorá pôsobí tak, že výfukové plyny rýchlo dosiahnu správnu teplotu. Toto zariadenie pomáha tiež zlepšiť výkon brzdenia motorom (tým sa zlepšia celkové brzdiace schopnosti vozidla).
Od dodávok pre stavebníctvo, od dopravy chladených produktov po služby v meste je nové Eurocargo najuniverzálnejšie vozidlo vo svojej kategórii – a má najjednoduchší prístup do karosérie. Rám podvozka, vyrobený z konštrukčnej ocele s vyššou medzou sklzu, sa môže prispôsobiť dĺžkam karosérie od 4 265 do 10 175 mm; bočné členy sú rovnobežné po celej dĺžke a predkonfigurované na zjednodušenie montáže nadstavby.
Eurocargo ponúka tri rôzne typy kabíny na uspokojenie požiadaviek každej práce.
Celkom je nové Eurocargo dostupné v 11 000 výrobných verziách, ktoré vyplývajú z kombinácií jeho produktových variantov: dva typy pohonu, 14 úrovní hrubej hmotnosti vozidla a sedem výstupných výkonov, 12 prevodoviek, 15 rázvorov kolies a tri typy kabíny s dvomi strechami – okrem širokého sortimentu systémov odpruženia, prevodových pomerov nápravy, náprav a výstupných hriadeľov (až do 1 100 Nm).