Výška mesačnej splátky je orientačná. Finálna výška mesačnej splátky sa môže líšiť v závislosti od poistných a iných nákladov.
Výška mesačnej splátky je orientačná. Finálna výška mesačnej splátky sa môže líšiť v závislosti od poistných a iných nákladov.
MOTOR: F3H 490hp Cursor 13 EuVIe
Vznetový radový šesťvalec. Common rail 2 200 bar, zadný rozvod OHC 24 V.
Preplňovanie s variabilnou geometriou e-VGT a medzichladičom. Rekuperácia a riadené
chladenie oleja. El. predohrev. El. ovládané chladenie. Mot. brzda SEB 440 kW/2 300
PREVODOVKA: Prevodovka ZF 12TX 2210 TD
Automatizovaná 12-rýchlostná, 3-hriadeľová prevodovka 2×3×2+2R s elektronickou synchronizáciou, suchá spojka ovládaná
koaxiálnym valcom elektronicky. Radenie: automat, aut.+manuál, manuál, eko/výkon, brzdenie, manévrovanie, Rocking, Creep.
Adaptívna rýchlosť radenia. Ovládanie na volante. Príprava pre GPS.
PREDNÁ NÁPRAVA:
Znížená riadiaca tuhá nepoháňaná 8,6t kovaná náprava, vedená parabolickými perami s 2 vzduch. mechmi pre cestnú dopravu,
priečny stabilizátor, tlmiče. Guľôčkové maticové riadenie s hydraulickým posilňovačom.
ZADNÁ NÁPRAVA:
Hnacia tuhá náprava s bezúdržbovým uložením dvojmontáže kolies v oceľovom odliatku. Jednoduchý hypoidný prevod. Uzávierka
diferenciálu. Pozdĺžne reakčné tyče a horný záves, 4 vzduchové vaky, tlmiče, stabilizátor. Vlečná zdvíhaná riadená náprava s
jednomontážou na vzduchovom odpružení s 2 vakmi. ECAS, optimalizácia trakcie a opotrebovania, asistent pri rozbiehaní. ECAS:
Zdvih hore / dole [mm]: 115 / 50
RÁM PODVOZKA:
Oceľový rebrinový rám v pôdoryse 2× zúžený, tvárnené pozdĺžne trámy s montovanými priečkami, pozdĺžny trám so skosením na
previse a znížením nad nápravou. Chodník za kabinou. Z.blatníky podle priemeru pneu. Vnútorná šírka rámu 756 mm. Profil
pozdĺžneho trámu: 289int.x80x6.7. Farba podvozku IC575 RAL7021.
ELEKTRICKÁ SÚSTAVA:
24 V, 2 batérie s el. odpojovačom, systém multiplex so zbernicou CAN, predný unifikovaný U a frame computer a zadný variabilný
H, funkcie na automatické diagnostikovanie prepojené s telematikou, ochrana el. vodičov v káblových chráničoch, tuhé uloženie v
lištách, príprava pre výrobcov nadstavieb. Príprava pre LED.
BRZDY:
Brzdy aktivované tlakovým vzduchom Ovládanie bŕzd: Ventily kolies ovládané vzduchom a elektricky (EBS). Zahŕňa funkcie ABS,
ASR, EBL, BAS. Integrovaná motorová brzda (a retardér) na optimalizáciu opotrebovania. Parkovacia brzda: pružinovými valcami
na kotúče zadných kolies
Voliteľne integrovaný hydraulický retardér na výstupe prevodovky (Intardér), 4 000 Nm, špičkový výkon 600 kW. Ovládanie
brzdovým pedálom, ručnou páčkou, tempomatom alebo prediktívnym tempomatom. (3 500 Nm pri manuálnej prevodovke)
KABÍNA:
Kabína pre diaľkovú dopravu so zadným prestaviteľným odpočívacím priestorom a vysokou strechou, vnút. šírka 2 380 mm, dĺžka
2 050 mm, odpružená 4 vzduchovými jednotkami. Lôžko 530 mm nad rovnou podlahou kabíny. Sedadlo vodiča so vzduchovým
odpružením, nastaviteľné sedadlo spolujazdca, integrované opierky hlavy, bezp. pásy. Stredový úložný priestor s prístupom cez 2
bočné dvierka alebo vyklopením lôžka. Skrinky nad čelným sklom. Zatemňovací závesy pre čelné a bočné skla. Volant vľavo s
pneumatickým zámkom nastavenia. Elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá, elektricky ovládané okná, svetlá
LED pre denné svietenie integrované v hlavných svetlometoch, 4-rýchlostný ventilátor, recirkulácia vzduchu.
USPORIADANIE PODVOZKU – 4 X 2,
PREVODOVKA ZF TRAXON 12-STUPŇOVÁ AUTOMATIZOVANÁ
DRUH TRETEJ NÁPRAVY – BEZ TRETEJ NÁPRAVY
RÁZVOR – 3790 MM
MOTOR – CURSOR 13 – 490 CV
Text
Text